loading...
.فروشگاه اینترنتی كالا نما خرید ارزان..
iPhone 4s 1SIMگوشی طرح اصلیIPHONE 4S

بازدید : 794 نظرات (0)
خريدي مطمئن را تجربه كنيد

گیاه همراه جیبی

آویزهای گیاه جیبی با قابلیت رشد طبیعی همیشه همراه شما! با گیاه همراه لذت پرورش یک گیاه را احساس کنید و دائما شاهد رشد گیاه خود باشید. هدیه ای شگفت انگیز و منحصر به فرد با ماندگاری طولانی. خودتان مقایسه کنید یک جنس پلاستکی و یا فلزی بهتر است یا یک گیاه که در یک محیط شیشه ای زیبا که دائما به شما انرژی مثبت میدهد و رشد هم میکند!
9,500 تومان
 
خريدي مطمئن را تجربه كنيد

درب قوطی بازکن برقی

با درب باز كن اتوماتيك وان تاچ در هر جا و مكاني بدون نياز به برق و صرف انرژي زياد امكان باز كردن درب انواع قوطي هاي كنسرو، رب، كمپوت و ... را در کوتاه ترین زمان ممکن خواهيد داشت. اين درب باز كن که فقط با 2 عدد باطری قلمی کار میکند قادر خواهد بود درب انواع كنسرو را طوري باز كند كه هيچ لبه تيزي باقي نگذارد تا موجب بريدگي دست شود. به همراه این دستگاه یک درب باز کن ظروف شیشه ای (مانند شیشه سس مایونز و ...) به عنوان هدیه قرار داده شده است.
19,000 تومان
 
خريدي مطمئن را تجربه كنيد

ساک ورزشی نایک

وقتی میخواهید به ورزش و یا استخر بروید داشتن ساک ورزشی بسیار مهم است اما ساک ورزشی علاوه بر این که نباید زیاد بزرگ باشد می بایست شیک و زیبا نیز باشد. ساک های ورزشی نایک بسیار زیبا هستند و مناسب برای استفاده تک نفره هستند . ساک ورزشی نایک مناسب سفر و ورزش بوده و به راحتی قابل حمل میباشد.سایز این ساک تقریبا ۵۰ سانتیمتر بوده و بسیار سبک و در عین حال جادار میباشد. از خصوصیات این ساک های ورزشی میتوان به زیبایی و کیفیت بالای آن اشاره کرد. مطمئن باشید از داشتن چنین ساک ورزشی لذت خواهید برد. این محصول ویژه را از دست ندهید زیرا به قیمتی استثنایی برای شما آماده گردیده است. می توانید آنرا برای دوستانتان نیز تهیه کنید زیرا قیمت این ساک های ورزشی در بازار بسیار بالاتر است
17,800 تومان
 
خريدي مطمئن را تجربه كنيد

محافظ پا استراتز

محافظ پا استراتز جهت جلوگیری از درد و خستگی پا طراحی شده است که احساس آرامش و راحتی را برای شما فراهم می سازد. محافظ پا استراتز دارای تکنولوژی جدیدی است که با جذب شوکهای وارده به بدن خستگی و استرس را کاهش داده و فشار جسمی را از بین می برد. این محصول برای اشخاصی که در ناحیه های پا, زانو, باسن و کمر احساس درد می کنند کاملا مفید بوده و کمک میکند درد این ناحیه ها تسکین یابد. این پابند را میتوانید با انواع کفش نیز استفاده کنید و تاثیر آن را کاملا به چشم خود ببینید.
17,000 تومان
 
خريدي مطمئن را تجربه كنيد

کیف خرید جادویی توت فرنگی

کیف خرید جادویی توت فرنگی محصول جدیدی می باشد که در حالت عادی به شکل یک توت فرنگی بوده اما زمانی که بخواهید می توانید آن را باز کنید و به عنوان کیف خرید از آن استفاده نمایید. این کیف از جنس برزنت بوده و فوق العاده مقاوم و در عین حال شیک می باشد. از مزایای این کیف می توان به راحت بودن حمل آن و زیبایی بی وصف آن اشاره کرد. هم اکنون می توانید کیف جادویی توت فرنگی را از این فروشگاه با قیمت استثنایی 14800 تومان سفارش دهید.
14,800 تومان
 
خريدي مطمئن را تجربه كنيد

پد ضد عرق My Dry

پدهای " مای درای " محصولی جدید و منحصر به فرد بوده که با نرمی و لطافتی که در تولید آن بکار گرفته شده است به لایه درونی لباس شما متصل گردیده و بدون آنکه دیده و یا حس شوند در تمامی مدت شبانه روز لباس شما را خشک نگاه داشته و از آن محافظت مینماید.
8,900 تومان
 
خريدي مطمئن را تجربه كنيد

مینی جاروبرقی USB

تنها جاروبرقی استاندارد دارای دکمه توربو این مینی جارو برقی از طریق کابل usb به کامپیوتر شما متصل شده و تمامی درزها و شکاف های کامپیوتر شما و هم چنین سایر نقاطی که غیر قابل دسترس هستند و تمیز کردن آنها به سادگی امکان پذیر نیست را به شکل مطلوبی تمیز میکند.این جارو برقی کوچک بسیار قدرتمند بوده و وسیله ای بسیار پر کاربرد و مفید و با هزینه ای بسیار ناچیز در اختیار شما قرار داده شده است.
17,800 تومان
 
خريدي مطمئن را تجربه كنيد

آموزش جامع ICDL 2013

آموزش جامع ICDL 2013 فارسی 39 ساعت آموزش جامع چند رسانه ای ICDL جدید برای اولین بار در ایران کامل ترین پکیج آموزش ICDL 2013 همراه با نسخه کامل نرم افزار Microsoft Office 2013 و نرم افزارهای ضروری شامل آموزش کامل مبانی کامپیوتر و سخت افزار آموزش ویندوز 8 و آموزش مبانی اینترنت و آموزش اصول تایپ آموزش Word 2013, Excel 2013, PowerPoint 2013, Access 2013 در قالب پکیج اورجینال و بسیار شکیل آموزشی نکات کلیدی آموزش داده شده به صورت کاملا مفهومی کیفیت بالای صدا و تصویر و آموزش توسط مدرسین برجسته
19,800 تومان
 
خريدي مطمئن را تجربه كنيد

کیف پول آلوما والت اصل

مزایا و ویژگیهای کیف آلوما والت (Aluma Wallet) : • پوسته آلومینیومی • ساختار کاملاً ضد آب • امنیت در برابر دستگاه های کارت خوان راه دور RFID • طراحی فوق العاده باریک • تقریبا خراب نشدنی !!! • فوق العاده سبک می باشد • بسیار کوچک بوده و در نتیجه حمل آن بسیار آسان است • مناسب برای استفاده خانم ها و آقایان • دارای محفظه کافی برای نگهداری کارت های عابر بانک، کارت ویزیت، کارت شناسایی و پول می باشد
19,000 تومان
 
خريدي مطمئن را تجربه كنيد

روغن شتر مرغ (پوستی)

روغن شتر مرغ حاوی اسیدهای چرب امگا 3،6،9 میباشد که در حقیقت بدن انسان قادر به ساختن این اسیدهای چرب ضروری و حیاتی نیست. علاوه بر اسیدهای چربی که ذکر شد، حاوی اسیدهای چرب مانند پالمتیک، استئاریک، همیرریستیک، لوریک، اولئیل، لینولئیک، لینولنیک، آرشیدونیک، پلامیتولئیک نیز میباشد که برای پوست انسان ضروری و برطرف کننده هر نوع عوارض پوستی است.
43,000 تومان
 
خريدي مطمئن را تجربه كنيد

بالش طبی توتال پیلو

توتال پیلو یک بالشت فوق العاده است که با جنسی لطیف و ظاهری زیبا میتواند در هر مکان و شرایطی در کنار شما قرار گیرد که با استفاده از ان ارامشی بیشتر را به شما هدیه خواهد کرد و خستگی را از یادتان خواهد برد.
25,000 تومان
 
خريدي مطمئن را تجربه كنيد

ساعت فیروزه ای CK طرح آنجلا

از جمله این وسایل میتوان به ساعت اشاره کرد. وسیله ای که این روزها علاوه بر یادآوری وقت ، با جلوه گری در دست برای فرد جذابیت ها و علایق خاصی ایجاد مینماید. کمپانی ها و شرکت های خارجی و داخلی نیز از گذشته تا بحال با ساعت های آنالوگ و عقربه ای ساعت های دیجیتال در انواع بسیار بسیار متنوع و گوناگون ، سعی داشته اند تا علاوه بر رفع نیاز خریداران، در عرصه رقابت حرفی برای گفتن داشته باشند و به نوعی بازار را تصاحب کنند. به جرات میتوانیم ادعا کنیم، محصولی که ما برای شما در نظر گرفته ایم ، حاصل فکر و ایده پردازی طراحان خبره و ماهر بوده و عرضه آن در کشور برای اولین بار توسط مجموعه بزرگ فروشگاهی ما صورت میگیرد.
34,000 تومان
 
خريدي مطمئن را تجربه كنيد

ست کامل بیگودی جادویی

اگر از مدل موهاي تان خسته شده باشيد، شايد به فكر فر كردن آن ها بيفتيد. در اين صورت اگر مي خواهيد موهاي تان آسيب ببينند، حتما فر شيميايي را انتخاب مي ‌كنيد، ولي اگر نمي ‌خواهيد موهاي تان آسيب زيادي ببينند، توصيه ما اين است كه سراغ بيگودي هاي جادويي Magic Leverag برويد.
16,000 تومان
 
خريدي مطمئن را تجربه كنيد

عینک آفتابی زنانه DIOR

عينك مذكور به دليل طراحي بسيار زيبا و مدرن توانسته است محبوبيت بسياري در بين اقشار مختلف مخصوصا بازیگران سینما و خوانندگان بدست بياورد.لنزهاي اين عينك داراي استاندارد UV400 جهت محافظت از اشعه ماوراء بنفش است. لنز این عینک از نوع UV 400 ضد خش با رنگ ثابت میباشد که در آن از تکنولوژی آنتی رفلس استفاده شده است و برای ساخت آن از یک نوع پلیمر استفاده شده است و البته به غیر از اشعه uva اشعه های uvb ، uvc را نیز دفع میکند و باعث میشود تصاویر را با رنگ شفاف ببینید. طراحی این مدل به صورتی بوده که با تمامی چهره ها متناسب باشد. حتما این مدل بی نظیر و استثنایی را تهیه کنید ..
39,000 تومان
 
خريدي مطمئن را تجربه كنيد

آموزش برنامه نویسی اندروید

آموزش جامع کلیات برنامه نویسی و ساخت نرم افزار و بازی برای اندروید با جاوا به زبان فارسی: ما در این مجموعه ی آموزشی نگاه گسترده ای به ساختار برنامه های اندرویدی و روش طراحی آن ها خواهیم پرداخت. در این مجموعه نحوه ی طراحی برنامه های اندرویدی با موبایل و تبلت را در سطح مناسبی یاد خواهید گرفت، در بخش های ابتدایی محیط برنامه نویسی اندروید را قدم به قدم آماده خواهیم کرد و در مراحل بعد، طراحی رابط کاربری، کار با پایگاه داده، دریافت اطلاعات از شتاب سنج گوشی و دیگر سنسور ها و در نهایت انتشار آن در مارکت های ایرانی و خارجی را به شما آموزش خواهیم داد.
16,800 تومان
 
خريدي مطمئن را تجربه كنيد

آموزش جامع وردپرس

توضیحات کلی مجموعه : - بیش از 7 ساعت آموزش جامع طراحی سایت و کار با ورد پرس به زبان فارسی از متخصصین این حرفه! - بیش از 50 ساعت آموزش زبان اصلی وردپرس و تمام جزئیات آن از معتبرترین شرکتهای دنیا همچون Lynda,Total Training, Kelby, Tuts+, Video2Brain و .... - آموزش های کاملا مفهومی و درس بندی شده، از مقدماتی تا پیشرفته . - همراه با سورس تمام پروژه های آموزشی . - همراه با گنجینه و کلکسیون ارزشمند بیش از 1000 سورس پوسته تجاری و گرانقیمت آماده وردپرس برای تمامی موضوعات وبسایت . - به همراه کلکسیون برترین نرم افزارهای طراحی وب دنیا . + کلکسیون برترین پلاگین ها و افزونه های وردپرس !
16,800 تومان
 
خريدي مطمئن را تجربه كنيد

مترجم سخنگوی پاسارگاد

آیا هیچ فکر کرده اید که دسترسی به اطلاعاتی که دیگران از آن بی بهره اند چقدر میتواند جالب باشد ؟ یا صحبت کردن با افراد جالبی که دیگران نمیتوانند با آنها ارتباط برقرار کنند ؟ یا تحت تاثیر قرار دادن اطرافیانتان هر موقع که دهانتان را باز میکنید ؟ و یا پشت سر گذاشتن دیگران با جهش های بزرگی که در شغلتان بر میدارید ؟ شما میتوانید به همه اینها برسید , اگر خوب انگلیسی صحبت کنید !
15,000 تومان
 
خريدي مطمئن را تجربه كنيد

آموزش تایپ 10 انگشتی

تایپ 10 انگشتی یک مهارت است که با اندکی تمرین و ممارست می توانید به آن دست یابید. در این دوره آموزشی قصد داریم علاوه بر آموزش ترفند های تایپ سریع، روشی گوناگون که باعث ایجاد یک روند رو به رشد برای فراگیری تایپ 10 انگشتی که شامل آموزش مالتی مدیا و نرم افزارها و بازی های اینتراکتیو برای تایپ سریعتر است را برای شما بازگو نماییم.
9,900 تومان
 
خريدي مطمئن را تجربه كنيد

ظروف نانو Always Fresh

این ظروف نور را ازخود عبور نخواهند داد. این ظروف ضد میکروب و ضد باکتری باعث می شوند بوی مواد غذایی در یخچال پخش نشود. این محصول به راحتی جمع آوری می شود یعنی درون همدیگر قرار گرفته و وقتی به آنها نیاز ندارید فضای کمی اشغال می کنند. قابلیت استفاده در یخچال و مایکروفر. ست كامل 10 تيكه محصول شامل 5 عدد ظرف و 5 عدد درب با كيفيت بالا می باشد.
24,800 تومان
 
خريدي مطمئن را تجربه كنيد

ساعت GUCCI طرح حریر

ساعت GUCCI طرح حریر ، همانطور که از نامش معلوم است با بند حریر خود ، در نگاه اول همگان را به خود جلب میکند. شاید بتوان ادعا کرد برای اولین بار در ایران شاهد عرضه یک ساعت با بندی متفاوت از نوع حریر هستیم. ساعتی که با ویژگی های منحصر به فرد و جدیدش ، خود را از دیگر ساعت های زنانه موجود در بازار متمایز میکند.
28,000 تومان
 
خريدي مطمئن را تجربه كنيد

لاک لب CE اصل

لاک لب CE اصل اگر به دنبال زيبايي خود هستيد اين فرصت بي نظير را از دست ندهيد اين آخرين چيزي است كه براي زيبايي نياز داريد 70 درصد زيبايي به صورت و لب بستگي دارد اين لاك كاملا طبيعي بوده و براي شما لب هايي درخشان با حجمي مناسب و برجسته به ارمغان مي آرود شگفت زده خواهيد شد… کشور تولید کننده تایلند (دارای 2 سال تاریخ انقضا) دارای هولوگرام شبنم (شبکه بازرسی و نظارت مردمی ) از وزارت صنعت ، معدن و تجارت کشور تنها محصول اصلی و اورجینال و با کیفیت و تایید شده توسط وزارت بهداشت در اینترنت دارای تاییدیه وزارت بهداشت به شماره پروانه 1439227066905
28,500 تومان
 
خريدي مطمئن را تجربه كنيد

عینک زنانه روبرتو کاوالی

بدون شک استفاده از عینکهای مارک دار اورجینال علاوه بر اینکه از چشمان شما محافظت می کند باعث زیبایی تحسین برانگیز چهره شما نیز خواهد شد. عینک زنانه Roberto Cavalli طرح 2013 یکی از معروفترین و پرفروشترین عینکهای این کمپانی بزرگ میباشد که مطمئنا شما هم تا کنون این عینک معروف را بر چشمان دوستان و آشنایان خود دیده اید.
39,000 تومان
 
خريدي مطمئن را تجربه كنيد

PES 2013 با دوبله ترکی و فارسی

سری بازی های PES که یکی از کاملترین بازی ها و شبیه سازهای مسابقات فوتبال است.بازی بسیار زیبایی که برای علاقه مندان به فوتبال هر ساله نسخه ی جدید منتشر میشود که نسبت به دیگر نسخه های قدیمی تکمیلی تر و مسلماً تغییرات وسیع تر برای رقابت با بازی FIFA نسبت به نسخه های قدیمی صورت میگیرد.در نسخه ی جدید بازی Pro Evolution Soccer به عنوان PES 2013 تغییرات بسیار زیادی مشاهده میشود و میتوان گفت نسبت به نسخه های قدیمی کاملترین نسخه ی شبیه سازی شده است که تاکنون در بازار عرضه شده است، تمام تغییرات تیم ها،زمین ها و انتقالات در این نسخه به صورت کامل برای تمام تیم ها به چشم می آید و همچنین گیم پلی بهتر و مدیریت بهتر بر بازکنان نیز از نکات قابل توجهی است که بر روی آن دفت کافی انجام شده است.
8,800 تومان
 
خريدي مطمئن را تجربه كنيد

ساعت GUCCI طرح LOVE

اگر بدنبال یک ساعت شیک وزیبا با طراحی خلاقانه برای خود هستید. اگر میخواهید هدیه ای منحصر به فرد و غافلگیر کننده تهیه کنید ، اگر از مدهای تکراری خسته شده اید و اگر برای روز های خاص به دنبال هدیه ای خاص هستید، ساعت GUCCI طرح LOVE را به شما پیشنهاد میکنیم. ساعتی که هم ساعت است و هم دستبند. با بندی خلاقانه که بصورت دورپیچ روی دست، خودنمایی میکند و آویز قلب انتهایی آن زیبایی آن را دو چندان میکند. به انضمام صفحه ای شیک و با بهره گیری از موتور با کیفیت و قدرتمند و مجهز به نشانگر متحرک با طراحی منحصر به فرد و جذاب. فرصت را از دست ندهید و همین حالا اقدام به تهیه ساعت GUCCI طرح LOVE نمایید.
28,800 تومان
 
 
1 2 3 4 5 6 7 ... 12 13 »
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • قفسه بندی فروشگاه و انبار

    محصولات


    مانتو تابستانه ترمه مانتو تابستانه ماه گل آموزش کامپیوتر ویژه کودکان عینک آفتابی زنانه DIOR سارافون تابستانه ماهرخ ژیله تابستانه چهل تکه جارو برقی فندکی  داخل ماشین با هولوگرامQC خرید جا کلیدی حساس به صدا (هشدار دهنده) میز تیبل میت اصل  mate قلم خش گیر ماشین فیکس ایت پرو - Fix It Pro گردنبند Like
    آمار سایت
  • کل مطالب : 113
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 91
  • آی پی دیروز : 42
  • بازدید امروز : 98
  • باردید دیروز : 67
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 165
  • بازدید ماه : 1,578
  • بازدید سال : 10,943
  • بازدید کلی : 85,031
  • محصولات


    ام پی تری پلیر بیسیم , ام پی تری پلیر هدستی بی سیم , خرید هدست Mp3 player بیسیم کلاه شاپو اسپرت اکولایزر تیشرت اصل و درجه یک با گارانتی ست کامل سنگ پای پد اگ ،پداگ Ped Egg دست بند پاور بالانس جدید هولوگرام رنگی نیم ست تیتانیوم حریم سلطان خرید لباس مرد عنکبوتی اسپایدرمن ست کامل جوراب شلواری ضخیم 200 پنتی اصل خرید ست مغناطیسی کامل دکتر توماس جنینگز