"علیرضا خمسه" از زندان آزاد شد

"علیرضا خمسه" برادر مهشید بعد از 15سال از زندان آزاد می شود.

"جمال شیرمحمدی" تهیه کننده مجموعه "عصرپاییزی" در خصوص سوپراستار این سریال در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران، گفت: بعد از تلاشهای بسیار و گفتگو با چهره های هنری بازیگر کشورمان، توانستیم با "علیرضا خمسه" برای ایفای نقش "جمشید" قرارداد ببندیم.
وی افزود: "علیرضا خمسه" امروز جلوی دوربین می رود و از قسمت 21 وارد ماجرا می شود.
"شیرمحمدی" اظهار داشت: "علیرضا خمسه" (جمشید) برادر (مهشید) "نسرین مقانلو" است که بعد از 15 سال از زندان آزاده شده و خواهر او خواهان پنهان کردن این ماجرا خواهد بود. 
این تهیه کننده با اشاره به روند کار تیم "عصرپاییزی" افزود: به شدت درگیر مسئله کمبود بودجه سازمان صدا و سیما هستیم و بسیاری از بازیگران از این موضوع ناراحت هستند.
"شیرمحمدی" ابراز داشت: با وجود همه سختی ها 60 درصد از فیلمبرداری "عصرپاییزی" طی شده است و با حضور "علیرضا خمسه" بقیه قسمت ها را فیلمبرداری می کنیم.
گفتنی است، "علی عمرانی"، "کوروش تهامی"،"علیرضا خمسه"،"امیرحسین صدیق"،"نسرین مقانلو"،"سپیده خداوردی"،"سعید پیردوست"،"علی سلیمانِی"،"بهنوش بختیاری"،"رامین نعمتی" و ... از جمله بازیگران "عصرپاییزی" هستند.
شایان ذکر است، "علی میرمیرانی"،"آزاده محسنی"،"سمانه نامدار" نویسندگان،"جمال شیرمحمدی" تهیه کننده،"اصغر نعیمی" کارگردان،"سیروس عبدلی"مدیر تصویربرداری،"هادی معنوی"صدابردار،"ایمان امیدواری"طراح گریم،"مریم رحمانی"طراح لباس،"منصور وثوقی"دستیار اول کارگردان و برنامه ریز، "ناصر نصیری"مدیر تولید و "لیلا خوش کنار"عکاس این پروژه هستند.
"عصرپاییزی" در 50 قسمت در گروه مجموعه های تلویزیونی شبکه اول سیما و با مشارکت وزارت تعاون، کار و امور اجتماعی است که برای پخش در سال 92 از این شبکه تولید می شود./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
arsin
۰۰:۱۹ ۲۳ خرداد ۱۳۹۲
به نظر میاید فیلم خوبی باشد
آخرین اخبار